HTML

Moszkvics slusszkulcs

Egy 30+-os szovjet kocsi halad a Kaukázus felé.

Friss topikok

  • tesz-vesz: kirk te egy féreg vagy te is benne vagy a Hayek Társaságban? (2010.03.31. 19:41) Az albán puma
  • Dr.Bio74: @Goose-T: Nem mindegy? Szép tájak, szép hölgy, tökéletes. Le a kalappal a moszkvics előtt. (2009.09.04. 14:11) Hegymenet kézifékkel

Linkblog

Hegymenet kézifékkel

2009.09.04. 00:05 kirk kapitány

Mostar a háború utáni Bosznia-Hercegovina Szentendréje lett. A turistás elégedettség és az előző nap abszolvált 600 kilométer talán kissé elbizakodottá és figyelmetlenné tett bennünket, így elkövettük az első hibát.

Behúzott kézifékkel másztuk meg a várostól délre húzódó hegyet, ami az utunkba eső első igazán komoly hágó volt.
 
Fent aztán nagyokat röhögtünk, amikor rájöttünk, mitől romlott le egy éjszaka alatt az ezerötös teljesítménye. Hármasban ugyanis nem bírta felfelé, ami még akkor is rossz jelnek látszott, ha beszámítottuk, hogy lett egy utasunk.
 
 
Egy út menti sírkő mellett vártuk, hogy lehűljenek a fékpofák.
(Boszniában ritkák az egyenes utak, nemzeti sport a szerpentinek beláthatatlan kanyarjaiban való előzgetés.)
 
 
Azok a hegyek, ahol tényleg szükség volt a kettesre, még később következtek.
 
 
Az erdők fölött megjelent egy elképesztő szivárvány, optimistán vigyorogtunk.
 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://moszkvicsslusszkulcs.blog.hu/api/trackback/id/tr221359054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sákif za morro? 2009.09.04. 11:52:13

A kék pólós csaj nagyon aranyos. A Moszkvics is klassz!

orv 2009.09.04. 11:55:21

Megjártam arra a hegyeket,igaz,egy peugeot-val és tényleg állat némelyik helyierő.A legszebb az volt,amikor egy platós ARO-szerűségre rá volt préselve vagy 6 tehén,minden irányba kilógva egy két fej,farok,és a leghátsó időnként úgy csinált,minha ránk,mögöttük haladóra akarna omlani.Persze,hogy beszálltam én is az össznépi ámokfutásba,csak hogy leelőzhessem.Ja,és egyszer megcsúsztam egy széttaposott kecske valami belső szervén...Nem mondom,hogy úgy fejtettem le a beleket a futóműről,de azért eléggé hányhatnékom támadt,mikor a szekér alá kukkantottam.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.09.04. 12:39:28

szerintem ilyen esetben nem célszerű teljesen megállni, mert hajlamos menthetetlenül összegyógyulni a felhevült fékberendezés összes alkatrésze.. de fene tudja..

mondjuk nálam reflex, hogy a legenyhébb teljesítménycsökkenésnél is azonnal odanyúlok a kézifékhez, hogy teljesen ki lett-e engedve..

Alf (törölt) 2009.09.04. 13:05:45

Mi idén nyáron Szlovéniában hevítettük fel e pofákat...Sztintén oldtájmer :)

Jött mögöttünk egy Merdzsó 25cm-re 80-nal lefelé a szerpentinen, (ott is nemzeti sport lehet) és valahogy nem sikerült eléggé lelassítani motorfékkel, úgyhogy egyszer csak látom, hogy a motortérben valami füstöl.

Gyorsan lehúzódás, szerencsére csak a kihajtásnál a motortérben lévő fékpofák füstöltek.
10 perc pihenő, aztán szigorúan 3asban lefelé.

Amúgy 10.000 kmt mentünk, ezen kívül semmilyen probléma nem volt a kocsival (ez is inkább a sofőrrel volt:), pedig 40 éves, és hidraulikus a felfüggesztés ;)

Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2009.09.04. 13:28:16

A kékpólós csaj nagyon ismerős. Nem S. A. a monogramja véletlenül? :)

Dr.Bio74 2009.09.04. 14:11:23

@Goose-T:

Nem mindegy? Szép tájak, szép hölgy, tökéletes.

Le a kalappal a moszkvics előtt.
süti beállítások módosítása