A sebességváltás egyre nagyobb kihívás lett. A kocsi egyszer bevette a hármast, egyszer nem, pedig korábban ez a sebesség bizonyult a leghasznosabbnak, és a legmegbízhatóbbnak. Ekkor már szerettük, még ha az egyes, a kettes és a hátramenet az elejétől rémálom volt is.
Amikor utasunk lett, Géza, az RTL-es riporter személyében, Karcsi megpróbálta kinyitni az amúgy tök üres és koszos csomagtartót. A kísérlet eredményeként kiesett a zár.
A gondos tervezésnek köszönhetően a tátongó lyuk ellenére a csomagtartót továbbra is le lehetett zárni, és egy facsavar segítségével, amit később erre rendszeresítettünk, ki lehetett nyitni.
A baj az volt, hogy az egyszerűség jegyében fogant autón a zár körül forgatható pöcök tartotta a lecsapható rendszámtáblát, amely alapállapotban eltakarta a benzintank nyílását. A zárral együtt kihullott pöcök hiányában a rendszám állandóan vízszintesre lenyílt, ezért a ralikon használt mindenható eszközzel, a ragasztószalaggal (magyarul rally tape) próbáltuk rögzíteni.